1403-02-12 12:02
256
0
89822
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با معلمان:

فشار روی رژیم صهیونیستی روز به روز افزایش پیدا کند

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با معلمان گفت: مسئله غزه امروز مسئله اول دنیاست، نباید بگذاریم این مسئله از نگاه عمومی بین‌المللی مردم دنیا خارج شود، باید فشار روی رژیم صهیونیستی روز به روز افزایش پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، ️همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، دقایقی پیش با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. ️مهم‌ترین محور بیانات رهبر انقلاب در این دیدار به شرح دیل است:
مسئلهٔ غزه، امروز مسئلهٔ اول دنیاست. در سطح بین‌المللی هر کار هم که میکنند صهیونیست‌ها و پیشتیبانان آمریکایی و اروپایی‌شان که مسئلهٔ غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند، نمی‌توانند. خب نگاه کنید به این دانشگاه‌های آمریکا؛ هر روز - امروز باز در خبرها می‌خواندم چند دانشگاه دیگر اضافه شدند - در استرالیا، در اروپا، کشورهای مختلف اروپایی، یعنی ملتها نسبت به مسئلهٔ غزه حساسند. مسئلهٔ اول دنیاست این مسئله. نباید بگذاریم این مسئله از نگاه عمومی بین‌المللیِ مردم دنیا خارج بشود، از این «مسئلهٔ اول» بودن خارج بشود، باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند.

شما ملاحظه کنید آمریکایی‌ها و دستگاه‌های مرتبط با آنها، با مخالفت زبانی با اسرائیل چه معامله‌ای دارند انجام می‌دهند! دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا نه تخریب کردند، نه شعار تخریب دادند، نه کسی را کشتند، نه جایی را آتش زدند، نه شیشه‌ای را شکستند؛ این‌جور دارد با آنها رفتار می‌شود.

این رفتار آمریکایی‌ها هم، حقانیت موضع جمهوری اسلامی را در بدبینیِ به آمریکا نشان داد؛ یعنی در واقع شد پشتوانهٔ همین «مرگ بر آمریکا» یی که شما می‌گویید. نشان داد به همه که آمریکا شریکِ جرم است. یک حرفی هم ممکن است یک وقتی بزنند به‌عنوان مثلاً دلسوزی! دروغ است، خلاف واقع است.

آنچه که انسان مشاهده می‌کند در عمل، نشان‌دهندهٔ همراهی و همدستی آمریکا در این جرم بزرگ، در این گناه نابخشودنی، با رژیم صهیونیستی است. اینها شریک جرمند. چطور میشود نسبت به یک چنین نظامی، نسبت به چنین رژیمی، انسان خوش‌بین باشد؟ چطور ممکن است؟ یا به حرف او اعتماد بکند.

آموزش و پرورش یک دستگاهی در ردیف دستگاههای دیگر کشور نیست. سایر دستگاهها به کار گیرندهٔ نیروی انسانی‌اند، آموزش و پرورش ایجادکنندهٔ نیروی انسانی است. هویت منابع انسانی در آموزش و پرورش شکل میگیرد معلم وقتی که در میدان حضور فعال دارد درواقع دارد هویت‌سازی میکند.

در کشور ما مثل همه جای دیگر امنیت‌مان، پیشرفت‌مان، سلامت‌مان، رفاه‌مان، علم‌مان، تحقیقات‌مان، همهٔ ارزشهای انسانی و اسلامی‌مان احتیاج دارند به نیروی انسانی. این منابع انسانی را آموزش و پرورش درست میکند پس دربارهٔ آموزش و پرورش خیلی باید صحبت کرد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.